BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 30, 2009

second timer?hehe

oit everyone there....what else i tell u guys about my life....let start with music nak?actually i like song sound malankolic....and sweet sound.....something relax....wa suka music dari UK...brit rock they call it......geng2 coldplay......penah dgr?music jenis lain pulak...em, aku ni dari dulu lagi tak penah terpisah dgn music punk...aku tak minat punk rock....punk ska ker....tu sume tak best..aku suka pop punk....mcm blink182.....local pulak,,aku pun minat underground punk music...aku minat the pilgrims.....klu indie lak,,,aku minat butterfingers....k la tu je...penat taip

1 comments:

nardme said...

pilgrims???
perggghhh...
dulu aku kenal dorang dgn nama hijrah..
sampai skang album da capo tu ada je dalam playlist aku..butterfinger sebenarnya dah lama mati..1.2 miligrams,butterworth pushful mmg rare utk tanah melayu..tapi bila dah terel ni kekdg,buat kita lupa diri..ingat lagi emmet main biola lat life centre..