BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 31, 2009

sportcenter is110

festime aku turun stadium tengok bola...tahun 2005....best tu....masa tu ngok selangor main...jadi champion pulak tahun tu...
klu mention psl sport....pasal bola klu kat malaysia ni,,,dr dulu lg sokong team selangor...selangor mantap beb..tengoklah skrang..dah juara liga balik.....tp aku sedih dgn bola sepak kita ni,,,sometime main teror...klu kena angin tak ok,,main mcm haram,,,,takpelah papepun aku still support selangor dan team malaysia...even teruk mcm mana pun.......we're malaysian,,,so we must stand behind our country no matter what happen.....1 malaysia rite????klu outside,,tak lain dan tak bkn team liverpool....em,hajat aku nk g tengok diorang main kat anfield,,dah tercapai....tu pun masa aku honeymoon dgn wife masa khwin dulu,,,bes siot......moral support were bettet than here even kalah atau menang.....klu kat sini,,,klh,,mls dah nk g stadium....k la tu jer about my experince aku berkaitan bola...

0 comments: